ח"כ אבוטבול תקף את התנועה הרפורמית: "מבוססת על שנאה"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אבוטבול תקף את התנועה הרפורמית: "מבוססת על שנאה"

    ח"כ משה אבוטבול תקף את התנועה הרפורמית בנאומו בכנסת, על הלחצים שהפעילה על קק"ל לעצור את גאולת הקרקעות בארץ ישראל

    משה אבוטבול צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) נאם היום (רביעי) במליאה הכנסת ותקף  בחריפות את התנועה הרפורמית על התנהלותם לעצירת גאולת קרקעות, "לאחרונה קק"ל מנסה לרכוש קרקעות ביהודה ושומרון, ומי שמפריע לעניין מעבר לארגוני השמאל הרגילים בהתנגדותם – חברו להם הפעם התנועה הרפורמית ותוקעים את העניין כמו גזע עץ בגרון. לא איכפת להם משום טובה ותועלת שתצמח לעם היהודי מרכישת הקרקעות".

    אבוטבול הוסיף, "את יפי הנפש הללו היושבים בכל העולם חוץ מישראל לא מעניין מה טובת המדינה והארץ. שוב מתגלה קלונה של התנועה הרפורמית שלא מעניין אותה לא אהבת ישראל לא אהבת הארץ ובטח לא אהבת ה', התנועה הרפורמית מוכיחה שהיא שונאת את את הדת, את הדתיים, ואת הימניים. היא בעיקר מבוססת על שנאה וכבר אמרו שכל דבר שנולד משנאה אין סופו להתקיים" אמר אובטבול.

    בסיום דבריו פנה אבוטבול לתנועה ואמר, "אני כאן אומר לרפורמים שמחבלים לקק"ל ברכישת קרקעות ומייללים על פיסת הכותל עליה הם מנסים להשתלט בלי שורשים זה לא יעבוד. אתם עצים מנותקים לתפארת גם אם טכנית יש לכם נציגות אפסית בכנסת או במוסדות אחרים זה לא מרשים כלל שורשים זה שם העניין, עם ישראל חי וקיים לעד למרות ניסיונות שלכם לקעקע את התורה, השולחן ערוך והרבנות לא תצליחו. אל תאבדו את זמנכם לריק זאת התורה לא תהיה מוחלפת".



    0 תגובות